خصوصیات شیشه دوجداره استاندارد برای پنجره دوجداره upvc

خصوصیات شیشه دوجداره استاندارد برای پنجره دوجداره upvc, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

خصوصیات شیشه دوجداره استاندارد برای پنجره دوجداره upvc

چهار شنبه 30 مرداد 1398
14:14
توری پنجره دوجداره

خصوصیات شیشه دوجداره استاندارد برای پنجره دوجداره upvc

در زیر به صورت خلاصه خصوصیات شیشه دوجداره استاندارد را شرح خواهیم داد. در صورت خرید پنجره دوجداره استاندارد حتما از شیشه دوچداره استاندارد استفاده کنید.

۱- استفاده از شیشه های فلوت و درجه A در پنجره دوجداره

وجود هر نوع خال و جوش و یا خط و یا عدم دید شفاف نشان دهنده این است که لایه های شیشه دوجداره شما گرید A نمی باشد و از شیشه درجه B و یا شیشه شیت استفاده شده است.

۲- استفاده از اسپیسر آلومینیومی یکپارچه:

اسپیسرهای آلومینیومی بین دوچداره باید به شکل یکپارچه در کنج ها باشد و تنها در یک نقطه و آن هم در یکی از اضلاع به همدیگر وصل شده باشند. در غیر این صورت شیشه دوجداره شما استاندارد نمی باشد.  

۳- استفاده از چسب اولیه تزریقی – بوتیل تزریقی

اسپیسر آلومینیومی به وسیله بوتیل تزریقی و نه بوتیل نواری، باید به شیشه دوجداره متصل شود. علامت تشخیص وجود بوتیل تزریق آن است که هنگامی شیشه دوجداره را از روبه رو نگاه می کنیم هرگز اسپیسر آلومینیومی دیده نشود و کاملا به حالت یکنواخت به وسیله چیب پوشانده شده باشد و به حالت یکدست ایرادی با چسب ثانویه تلفیق شده باشد.

شیشه

۴- استفاده از چسب ثانویه پلی سولفاید:

در ساخت شیشه دوجداره از دو نوع چسب اولیه بوتیل و چسب ثانویه پلی سولفاید استفاده می شود. حتما باید از گونه مرغوب آن و به میزان کافی استفاده شود..

۵- دیده شدن سوپاپ گاز:

دو عدد سوپاپ گاز باید در یکی از اضلاع شیشه دوجداره بر روی اسپیسر آلومینیومی باشد. اگز گاز آرگون تزریق شده باشد ، سطح درونی شیشه دوجداره شما با سطح بیرونی آن باید اختلاف دما داشته باشد..

۶- تزریق سلی کاژل یا همان مواد رطوبت گیر در داخل اسپیسر ها:

در دو ضلع از شیشه دوجداره شما باید سلی کاژل و یا مواد رطوبت گیر تزریق گردد تا رطوبت بین دوجدار را جذب خود نماید. در غیر اینصورت شیشه دوجداره شما بخار می گیرد..

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که همه مراحل ساخت شیشه دوجداره باید به وسیله ماشین آلات مخصوص و مکانیزه ساخت شیشه دوجداره صورت پذیرد..

پنجره دوجداره هنگامی عایق سرما و گرما و صدا خواهد بود که در آن از شیشه دوجداره استاندارد استفاده شده باشد. زیرا ۸۰ درصد پنجره شما را شیشه دوجدار در بر می گیرد. پس در انتخاب خود دقت کنید.